-

Very Irresistible L'Intense TESTER EDP 75 ml spray
-
1SGV780001
- Доставка
- Самовивіз
- По Києву: 1-2 дні
- По Україні: по тарифах перевізника
- Готівкою при отриманні
- Оплата банківською картою
- Безготівковий розрахунок
- Оригінальна продукція
- Офіційна гарантія
- Повернення на протязі 14 днів
-
| Дизайнер: | Givenchy ( Живанші ) | |
| Аромат: | Very Irresistible L'Intense ( Вірі Іресістібл Ялина Інтенс ) | |
| Тип аромату: | Квіткові, шипрові | |
| Стать: | Для жінок |
Very Irresistible L’Intense - небезпечна чинність звабного зачарування й елегантної жіночності.
Very Irresistible L’Intense - інтенсивна, ще більш небезпечна у своєму звабному зачаруванні версія знаменитого жіночого парфуми Very Irresistible (2003), наповнена живою енергією й містичної силою "рок-н-ролу".
Аромат, що з'єднує у своєму складі мускусну харизматичність, сміливість шипрового акорду й розкішну ніжність рожевого букета, був створений парфумерами компанії IFF (International Flavors & Fragrances).
Відкриття Very Irresistible L’Intense привносить у композицію нові відтінки фруктової свіжості, із зухвалими, нерозважливо напористими нотами пурпурної сливи, красиво розчиняються в елегантному, м'якому й жіночному "серці" аромату, у якому звучить квіткова балада у виконанні турецької троянди. Інтенсивну глибину й чинність піраміді "дорослої" варіації L’Intense парфуми Very Irresistible надає сексуальний, наповнений гламурною гостротою й п'янкою почуття небезпекою акорд із нот почули й білого мускусу.
Флакон аромату зберіг звичний для серії Very Irresistible витончений силует. Дизайн нового флакона вабить таємничим темно-сливовим градієнтом гладкої поверхні, перехідним у чорний колір кришки. Стінку флакона прикрашає сріблиста троянда, стилізована під татуювання.
Представляє новий парфум знаменита голлівудська акторка й модель Лів Тайлер. Разом з ароматом Givenchy Very Irresistible можна простежити шлях перетворення Лів Тайлер від образа юної, бешкетної й енергійної дівчини до більш зрілої, серйозної, непереборної й цікавої жінки. Фотосесія для рекламної компанії була проведена французьким фотографом Jean-Baptiste Mondino. У кадрові акторка, одягнена в шкіряні штани й чорні шиповані браслети з колекції одягу пре-а-порту зимового сезону 2010/11 від Ricardo Tisci, підкреслює ризиковані й почуттєві, виконані в "фатальній" стилістиці тенденції Будинку Givenchy, ставши в образі зухвалої, сміливої, сексуальної й певен у собі сучасної жінки.
рік випуску: 2011
основні ноти: зливу, турецька троянда, білий мускус і аркуш почули
-
- 13.04.2011
- Гость
Ну правильно, сначала идут в ход тестер, а когда нормальное в коробочках красивых появится?
