Схід - справа тонка

Витончені віяння Сходу можна відчути в багатьох творах Заходу. Магазин La-Parfum пропонує познайомитися із прекрасним симбіозом традицій і новаторства.

Витончені віяння Сходу можна відчути в багатьох творах Заходу. Магазин La-Parfum пропонує познайомитися із прекрасним симбіозом традицій і новаторства.

Перший бренд, з яким ми Вас познайомимо, є піонером нововведень досягнень Заходу на просторах Азії. Джерелом марки Shiseido стала аптека, відкрита в 1872 році, яка першої почала продавати кошти, виготовлені із сировини, отриманого із Заходу. Це аптека, почала продаж першої в Японії зубної пасти, уперше запропонувала жінкам використовувати пудру тілесного кольору, а не білу, і першої почала дарувати клієнтам подарунки - маленькі блокноти з корисними рецептами. Парфумерія й крсметика Shiseido і сьогодні позиціонується як інноваційний бренд. Його парфумерія – це новий філософський погляд на знайомі нам речі.

Молодий амбіційний дизайнер Masaki Matsushima почав свою кар'єру з повної впевненості, що в нього все вийде. І не помилився. Його перша колекція одягу для чоловіків зробила фурор. І як говорять, талант проявляється у всьому. Парфумерія модного бренда – це чинність і впевненість у власних чинностях, активність і допитливість – усе, що притаманно самому засновникові.

Issey Miyake – це креативність, заснована на новому, нетрадиційному погляді на вже звичні речі. Це інший кут огляду й новизна сприйняття. Граціозний симбіоз строгого стилю й сучасного способу життя – от основні правила створення парфумерії дизайнерського будинку.

Куди приводять мрії? Мрії Кензо Такада привели його на вершину модного Олімпу. Народжений у бідній родині, на настійну вимогу батьків, що вивчав англійську літературу й підробний помічником маляра, щоб мати гроші на оплату навчання в школі модельєрів, в 1970 пан Такада зриває свою першу галузі слави. А в 1987 року був створений, популярні й донині, Kenzo de Kenzo – вічна класика парфумерії.

Comme Des Garcons, не дивлячись на своє французьке звучання, був заснований у Токіо прекрасною випускницею факультету мистецтв і літератури. Парфуми даного бренда – це фантазія, виклик повсякденності й епатаж. Фонтан нових ідей, нестандартність мислення й, звичайно ж, тонке почуття прекрасного – усе це гармонійно переплітається в завжди свіжих і індивідуальних парфумах.