Структура аромату має три щаблі, у якій одна над іншою розташувалися верхні, середні й шлейфові ноти. Візуально аромат можна представити як геометричну фігуру – трикутник/пірамідку. Саме ця геометрична фігура як не можна краще відображає поступове й триступінчасте розкриття аромату. Час звучання початкових, серцевих і шлейфових нот порівнюється розмірами «майданчика» на якій «розташувалися» ароматні інгредієнти.
Що ж приховує кожна із щаблів аромату?

Верхній щабель (початкові ноти)
Перше враження ми формуємо доторкнувшись до вершини піраміди, яка зібрала під свій «купол» свіжі, легені, прозорі, дзвінкі відтінки. Як правило, початкові ноти виткані з цитрусових і фруктових нот, у комбінації з «холодними» спеціями або свіжим квітковим акцентом, завдання яких - викликати інтерес до подальшого прочитання аромату й «зав'язати інтригу».

Середній щабель (серцеві ноти)
Слідом за легким зачаруванням першого знайомства, аромат верхніх нот поступово слабшає, розчиняючись в середніх, серцевих нотах. Повністю відповідаючи своїй назві ноти «золотий середини» - визначають характер і квінтесенцію аромату. Теплі деревні ноти, млосний квітковий аромат таємничої туберози, прекрасний мотив білих квітів – звучать у самому серці аромату, зворушливими й одночасно почуттєвими акордами.

Нижній щабель (шлейфові ноти)
На нижньому щаблі аромату розташувалися ноти містять інгредієнти тваринного походження або їх синтетичний еквівалент. Зм'якшуючи «серце» парфюма або напроти, підсилюючи його биття, ноти бази забезпечують стійкість і насиченість аромату. Ноти нижнього щабля визначають ритм і тривалість звучання композиції, «фіксують», урівноважують і підсилюють враження від прочитання аромату в третій дії. Гармонія й невимушеність, ніжність і сором'язливість, чуттєвість і сміливість є відмітними рисами по-справжньому унікального аромату.