Історія одного фланкера розказана Chanel

Фланкер - розповсюджений термін, яким у парфумерній індустрії визначають випуск нового аромату створеного за мотивами « парфюма-попередника». Фланкер є результатом маркетингової політики, ціль якої розширити аудиторію покупців, залучити якнайбільше уваги до бренда й побільшати продажі. Як правило, фланкери мають обмежений тираж і з'явившись на вітринах - безвісти зникають. Але бувають і виключення, коли фланкер відомого аромату, виконавши роль «маячка», завойовує своє власне місце під сонцем і любов аудиторії.

Ілюстрація

Історія одного легендарного аромату від Chanel, якому призначено було вкоренитися на парфумерному Олімпі цілою серією фланкерів, - стане кращим прикладом для розуміння суті маркетингової політики і її результатів.


От, із чого все почалося:
В 1984 році на прилавках парфумерних магазинів у скромному й елегантному дизайні з'явився новий аромат від Chanel - «Coco». Витончена й лаконічна форма флакона, кристальна прозорість скла всім своїм видом випромінювали шик і шляхетність. Новинка 1984 року від Chanel стала справжньою сенсацією, викликала резонанс і колосальний попит. Насичений квітковий аромат з тонкими пряними нотками, став одним з улюблених ароматів світських дам. Ознакою розкоші 80-х і незамінним аксесуаром, доповнюючим бездоганно скроєне елегантне плаття.


Але ніщо не може тривати вічно й ажіотаж навколо розкішного аромату «Coco» поступово поникає. Невже от так, усього лише за кілька років легендарний аромат від Chanel кане в лету? Ні, цьому не призначено було трапитися, тільки не з розкішним ароматом «Coco».

Ілюстрація

У творчо-комерційному тандемі слідом за ароматом 1984 року був створений фланкер - «Coco Mademoiselle», який привернув увагу покупців знайомою назвою. Навіть роки не змогли стерти те враження й ті емоції, які викликав елегантний аромат «Coco». Формула аромату була небагато змінена за рахунок того, що насичені важкі нотки помітно посвіжіли й придбали молодіжну різкість і прямолінійність.


И знову успіх, і знову новинка від Chanel у форматі фланкер займає почесне місце на прилавках парфумерних магазинів, залучаючи увагу аудиторії. «Coco Mademoiselle» - не останній розділ історії розказаної Chanel.

Продовження випливає…